• When will my order be processed?

    Our team takes 1-5 working days to process packages. Typically, we aim to fulfill all packages within 2-3 working days. Once your package has been processed, a tracking number confirmation email will be sent. Please note that we do not process orders over the weekend and any expedited orders placed after 12.30pm will be processed the next working day.

  • What happens if I refuse your package?

    We are sorry to hear that you rejected your package! Once our team receives your returned package, we will process a refund for the items, minus shipping costs.

  • Will I be able to track the movements of my package?

    Of course, when your package leaves our warehouses, you will be sent an email with a tracking code to follow the movements of your package

  • Payment methods

    You can purchase online on our website and via Instagram or Facebook, using PayPal or major credit cards.

  • Posso restituire o cambiare un costume da bagno?

    Sì, accettiamo resi e cambi entro 14 giorni dalla data di acquisto, a condizione che il costume da bagno non sia stato indossato, lavato o danneggiato e che abbia tutte le etichette originali attaccate.

  • Come posso effettuare un reso o un cambio?

    Per effettuare un reso o un cambio, visita la nostra pagina Resi e Cambi e segui le istruzioni fornite. Ti forniremo un'etichetta di spedizione prepagata.

  • Quali metodi di pagamento accettate?

    Accettiamo tutti i principali metodi di pagamento, inclusi Visa, MasterCard, American Express, PayPal e Apple Pay.

  • Come posso contattare il servizio clienti?

    Puoi contattare il nostro servizio clienti tramite email adhena@pec.it dal lunedì al venerdì, dalle 9:00 alle 18:00.

  • Come posso iscrivermi alla newsletter?

    Puoi iscriverti alla nostra newsletter inserendo il tuo indirizzo email nella sezione apposita in fondo alla nostra homepage. Riceverai aggiornamenti su nuovi arrivi, promozioni esclusive e molto altro.